Ofte stillede spørgsmål

Kan jeg nå at annullere eller ændre på min ordre? 

Som udgangspunkt kan du ikke annullere eller ændre på din ordre, da vores ordre meget hurtigt udtages til pakning. Men kontakt os meget gerne så vil vi se om vi kan nå at hjælpe dig, dog kan vi ikke garantere at det kan lykkedes.  Du finder vores kontaktoplysninger lige her : mail@supermaling.dk / tlf.: 60131360

Jeg har skrevet forkert adresse, hvad gør jeg? 

Som udgangspunkt kan du ikke nå at ændre adressen på din ordre. Men kontakt og gerne, så skal vi se om vi kan nå det. Du finder vores kontaktoplysninger her: mail@supermaling.dk / tlf.: 60131360

Et eller flere af mine produkter er beskadiget under transporten, hvad gør jeg? 

Vi beklager meget, at din ordre var beskadiget ved ankomst. For at kunne hjælpe dig bedst muligt, bedes du kontakte os skriftligt og vedhæfte et billede af skaden, så vi tydeligt kan se, hvad der er beskadiget. Det vil også være en stor hjælp, hvis du skriver, hvad der er blevet beskadiget, både produktet og eventuelt smag eller farve. Du finder vores kontaktoplysninger her: mail@supermaling.dk / tlf.: 60131360

Jeg har ikke modtaget det korrekte produkt, hvad gør jeg så? 

Vi beklager meget, hvis der er sket en fejl med din ordre – det er bestemt ikke vores intention. For at kunne hjælpe dig bedst muligt, bedes du kontakte os skriftligt og sende et billede af de produkter, du har modtaget. Vi vil også sætte pris på, hvis du skriver, hvad du mangler, samt oplyser, hvad vi eventuelt har sendt ved en fejl. Du finder vores kontaktoplysninger her: mail@supermaling.dk / Tlf.: 60131360

Tilbyder I prismatch eller prisgaranti?

Desværre kan vi ikke tilbyde prismatch på priser fra hverken vores konkurrenter eller forhandlere, og vi tilbyder heller ikke prisgaranti efter køb af dine varer.