FORMÅL
Supermaling er oprettet i 2007 med det formål at sælge kvalitetsmaling til private. Al maling er udvalgt på baggrund af mange års erfaring inden for malerfaget. Derfor har al maling fra Supermaling samme høje standard som den, professionelle maler benytter dagligt.


EJERFORHOLD
Supermaling ejes af Bee25 Aps., som også er indehaver af firmaerne Byens Farver og underselskaber heraf.

KUNDESERVICE
Supermalings kundeservice kan kontaktes via e-mail på mail@supermaling.dk. 
Vores mål er at besvare alle e-mails modtaget på hverdage inden for 24 timer.
Du kan også kontakte vores Kundeservice på telefon 60131360 på følgende tidspunkter:
Mandag - fredag kl. 10:00-14:00


REGISTRERING AF DINE DATA
Når du sender en bestilling til os, skal du oplyse navn, adresse,telefonnummer og e-mailadresse.
Disse oplysninger er nødvendige for,at vi dels kan holde dig informeret om din bestilling og dels kan levere varerne til dig. Alle de oplysninger, vi registrerer, behandles fortroligt og i henhold til persondataloven. Da bogføringsloven kræver det, gemmes disse oplysninger i 5 år. De vil ikke blive solgt, videregivet eller på anden måde overdraget til tredjepart. Du har altid ret til og mulighed for indsigt, ligesom du kan gøre indsigelse mod en registrering. Har du spørgsmål,er du altid meget velkommen til at skrive eller ringe til os.
supermaling.dk anvender en sessionsbestemt cookie til at holde styr på de varer, du har lagt i din indkøbskurv. Denne cookie slettes automatisk, når du forlader hjemmesiden.
På supermaling.dk anvender vi endvidere analyseværktøjer til at gennemgå trafikdata i form af logfiler fra vores hjemmeside. I den forbindelse lagres ingen oplysninger om din person. Formålet med disse analyser er at optimere navigation og virkemåde og rette eventuelle tekniske fejl, der kan betyde, at vores kunder f.eks. får en fejlmeddelelse.


REKLAMATIONER
Vi gør, hvad vi kan for at vores leverancer altid lever op til kundernes forventninger  og gerne mere end det. Derfor håndpakkes alle bestillinger, og i den proces tjekkes varer for fejl og mangler, inden de forlader supermaling.dk.
Skulle du mod forventning modtage et produkt, som du mener ikke er i orden, hører vi meget gerne fra dig, så vi kan rette fejlen. For alle reklamationer gælder, at de skal ske så hurtigt som muligt.
Som udgangspunkt betaler vi dig pengene tilbage, hvis en vare ikke er i orden. Der vil dog være situationer, hvor vi vil bede dig om at sende os den defekte vare retur. I så fald krediterer vi dig selvfølgelig også for de udgifter, du har haft i den forbindelse.
Du kan kontakte os via e-mail mail@supermaling.dk eller telefon på 60131360.
Servicetelefonen er åben:
Mandag - fredag kl. 10:00-14:00
På varer, der ikke er til husholdningens løbende forbrug, ydes 2 års reklamationsret. Dette forudsætter, at det ikke er dig, der har behandlet varen forkert.
Ønsker du at reklamere over en vare skal varen sendes til: Bee25 ApS Schacksgade 1 1365 København K