Gratis levering
Når du handler hos Supermaling, tilbyder vi reklamationer i 24 måneder.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid”, efter du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for en måneder, efter fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. For varer med begrænset holdbarhed er din klagemulighed begrænset af den holdbarhedsperiode, Supermaling har stillet dig i udsigt.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Når du ønsker at reklamere over et produkt, bedes du kontakte os skriftligt, så vi kan aftale det videre forløb. For at lette håndteringen bedes du medsende billede og tekst, som forklarer fejlen på produktet.
Det er vigtigt, at du gemmer det defekte produkt, da vi højest sandsynligt skal have det retur til test.
Skal varen sendes retur, skal den altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk at få en kvittering for afsendelse.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet, ordrenummer, navn og telefonnummer.
Du kan kontakte os via e-mail mail@supermaling.dk eller telefon på 60131360.