Vi har solgt professionel maling til private siden 2007
HANDELSBETINGELSER
Vores handelsbetingelser gælder for alle leverancer fra Supermaling. Når du laver et køb, indgås aftalen mellem dig som privatperson og Supermaling.dk / Bee ApS med registreringsnummer: 45203670 og adressen: Bee25 ApS, Schacksgade 1, 1365 København K.
Du kan kontakte os via kontaktformularen, e-mail: mail@Supermaling.dk eller telefon: +45 60 13 13 60.
Betaling
Ved bestilling gælder de priser, der er anført på hjemmesiden på bestillingstidspunktet. Alle priser er inklusiv moms. Leveringsomkostninger oplyses i forbindelse med bestilling.
Vi tilbyder følgende betalingsmuligheder:
-
VISA
-
MasterCard
-
MobilePay
Du vil altid blive tilbudt en eller flere betalingsmetoder uden gebyrer, men der kan påløbe yderligere omkostninger ved den enkelte betalingsmulighed, hvilket oplyses ved valg af betalingsmetode.
Vi anvender en SSL-krypteret forbindelse til betalingstransaktioner.
Beløbet hæves først, når varerne afsendes fra Supermaling. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme.
Pengene er reserveret på dit kort eller konto, indtil vi sender varen og hæver beløbet, eller indtil pengene bliver frigivet ifølge aftale med din kortudsteder.
Forsendelse & Levering
Forsendelsesmuligheder
Din bestilling leveres med den forsendelsesmetode, du vælger i forbindelse med placering af din ordre. Afhængigt af den valgte metode og det samlede ordrebeløb kan der blive opkrævet et forsendelsesgebyr. Ved bestilling af større eller tungere varer kan enkelte forsendelsesmetoder være utilgængelige.
Leveringsestimat
Vi sender alle ordrer med et fragtfirma ( Danske fragtmænd ), hvilket sikrer en hurtig og pålidelig levering.
Vi oplyser altid den forventede leveringstid på hjemmesiden. Leveringstiden afhænger af den valgte leveringsmetode og er typisk mellem 1-3 hverdage.
Vi bestræber os altid på at levere inden for det anslåede antal hverdage. Hvis der opstår forsinkelser, vil du blive informeret hurtigst muligt.
Ordrebehandling
Vi bestræber os på at behandle og afsende ordrer hurtigst muligt.
-
Bestillinger afgivet inden kl. 12:00 på hverdage afsendes normalt samme dag.
-
Bestillinger foretaget efter kl. 12:00 eller i weekenden/helligdage vil blive afsendt den næstkommende hverdag.
Afhentning i vores lokale
Du har også mulighed for at afhente din ordre direkte i vores lokaler:
Supermaling.dk
Schacksgade 1,
1365 København K
-
Når din ordre er klar til afhentning, vil du modtage en besked.
-
Afhentning kan ske i vores åbningstider.
Uafhentede pakker
Det er dit ansvar at hente eller modtage din bestilling i overensstemmelse med de instrukser, du modtager i forbindelse med levering. Pakker, som ikke afhentes inden den frist, der er anført i leveringsmeddelelsen, vil blive returneret til vores lager. Vi opkræver de reelle omkostninger forbundet med returneringen.
Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager din vare. Hvis du ønsker at fortryde dit køb, skal du give os besked inden for de 14 dage og returnere varen inden for yderligere 14 dage.
Du kan ikke fortryde købet ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os besked.
Returnering
Du skal selv betale for returneringen, og du hæfter for eventuelle skader under transporten. Returnering skal ske til:
Supermaling.dk
Bee25 ApS
Schacksgade 1
1365 København K
Vi modtager kun pakker, der sendes direkte til adressen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, refunderer vi dit beløb senest 14 dage efter, at vi har modtaget varen retur. Hvis varen er beskadiget eller brugt ud over, hvad der var nødvendigt for at fastslå dens funktion og egenskaber, fratrækkes et beløb svarende til værdiforringelsen.
Reklamationsret
Når du handler hos os, har du 24 måneders reklamationsret. Hvis din vare har en fejl eller mangel, kan du få den repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller et afslag i prisen afhængigt af situationen.
Du skal reklamere inden for rimelig tid efter, at du opdager fejlen. Hvis du reklamerer inden for 2 måneder, betragtes reklamationen altid som rettidig.
For at reklamere bedes du kontakte os skriftligt og vedhæfte billeder af fejlen samt en beskrivelse af problemet.
Priser, tilbud og rabatkoder
Tilbud og rabatkoder gælder kun i den periode, der er angivet, og så længe lager haves. Rabatkoder kan ikke kombineres med andre tilbud, og kun én kode kan anvendes per ordre.
Ved returnering af varer fra en ordre, hvor en rabatkode eller mængderabat er anvendt, kan rabatten bortfalde, hvis betingelserne ikke længere er opfyldt.
Klageadgang
Hvis du ønsker at klage over dit køb, skal du kontakte vores kundeservice på mail@Supermaling.dk. Hvis vi ikke kan finde en løsning, kan du klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen have kostet mindst 1.110 kr. (for tøj og sko dog 720 kr.). Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 4-4-2025.