Gratis levering
HANDELSBETINGELSER
Vores handelsbetingelser gælder for alle leverancer fra Supermaling. Når du laver et køb, indgåes aftalen mellem dig som privatperson og Supermaling + Bee ApS med registreringsnummer: 45203670 og adressen: Bee25 ApS , Schacksgade 1, 1365 København K
Du kan kontakte os på via kontaktformularen, eller på e-mail mail@Supermaling.dk eller telefon +45 60 13 13 60.
Betaling
Ved bestilling gælder de priser, der er anført på hjemmesiden på bestillingstidspunktet. Alle priser er inklusiv moms. Leveringsomkostninger oplyses i forbindelse med bestilling.
Vi tilbyder en række betalingsmuligheder, som du får oplyst i forbindelse med du placerer din ordre.
Du vil altid blive tilbudt en eller flere betalingsmetoder uden gebyrer, men der kan påløbe yderligere omkostninger ved den enkelte betalingsmulighed, som oplyses i forbindelse med du vælger den.
Der anvendes en SSL-krypteret forbindelse til betalingstransaktionen.
Beløbet hæves først, når varerne sendes fra Supermaling. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Reservation af beløb
Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme.
Pengene er reserveret på dit kort eller konto indtil vi sender varen og hæver beløbet, eller indtil pengene bliver frigivet ifølge aftale med din kortudsteder.
Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.
Gavekort
Gavekort er gyldige i to år og kan bruges som betalingsmetode i forbindelse med bestilling. Du kan kun benytte ét gavekort pr. køb. Hvis gavekortets værdi overstiger købsbeløbet, vil det overskydende beløb blive stående på gavekortet, indtil gavekortets gyldighedsperiode er udløbet og kan bruges til et senere køb.Ved køb af gavekort, indgår købsbeløbet ikke i de betingelser der er for tilbud.
Levering
Din bestilling leveres med den forsendelsesmetode du vælger i forbindelse med placering af din ordre. Alt efter valgte metode og det samlede ordrebeløb kan der blive opkrævet et forsendelsesgebyr. Ved bestilling af større eller tungere varer, kan enkelte forsendelsesmetoder ikke være mulige at vælge.
Vi oplyser altid den forventede leveringstid på hjemmesiden, som varierer efter den valgte leveringsmetode. Den forventede leveringstid regnes i hverdage – og vi bestræber os altid på at levere indenfor det anslåede antal hverdage for levering.
Levering af varer fra Supermaling anses for sket, når du som forbruger har fået varen udleveret. Risikoen og ansvaret for varer købt hos Supermaling overgår først til dig som forbruger på leveringstidspunktet.
Uafhentede pakker
Det er dit ansvar at hente eller modtage din bestilling i overensstemmelse med de instrukser, du modtager i forbindelse med levering. Pakker, som ikke er afhentet inden den frist, der er anført i leveringsmeddelelsen, vil blive returneret til vores lager. Vi opkræver de reelle omkostninger der er forbundet med at pakken kommer retur til os.
Fortrydelsesret
Fortrydelsesfristen gælder 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, du modtager den sidste vare.
Du har 14 dage til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os på samme ordre, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Her skal du du være opmærksom på at evt. mængderabatter og opnåelse af fri fragt, kan blive påvirket.
Returnering
Du skal afholde omkostningerne for at returnere pakken, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten, eller pakken ikke når frem til vores korrekte returadresse.
Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder fx. meget store eller tunge produkter. Returneringsudgifterne af disse varer, vil som hovedregel blive noget dyrere end forsendelsen af en standard pakke, dog forventes fragtgebyret maks. at koste DKK 1.000,00.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til:
Supermaling
Bee25 ApS
Schacksgade 1
1365 København K
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Reklamationsret
Når der handles hos os, tilbyder vi i reklamationsret i 24 måneder.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for en måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. For varer med begrænset holdbarhed er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, Supermaling har stillet dig i udsigt.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Når du ønsker at reklamere over et produkt, bedes du kontakte os skriftligt så det videre forløb kan aftales. For at lette håndteringen, så medsend billede og beskriv hvilken fejl der er på produktet. Er der tale om en fødevare skal billede af LOT nummeret medsendes (forefindes som udgangspunkt i forbindelse med udløbsdatoen på produktet).
Skal varen sendes retur, skal det altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Husk at få en kvittering for afsendelse.
Priser, tilbud og rabatkoder
Vi tilbyder indimellem tilbud, rabatkoder og gaver, disse gælder kun i den periode der er oplyst i forbindelse med tilbuddet, og så længe lager haves.
Tilbud, som aktiveres med en rabatkode, kan ikke kombineres med andre tilbud, og der kan således kun anvendes 1 rabatkode pr. ordre.
Såfremt du returnerer din ordre helt eller delvist, opfylder du måske ikke længere vilkår til tilbuddet, og det kan betyde du skal returnere din modtagne gaver, eller ikke længere modtager en bestemt rabat.
Ovenstående gælder også for mængderabatter, som vil frafalde, hvis vilkår for dem ikke længere er opnået.
Ordrer, hvor der har været fejl, herunder prisfejl, kan annulleres, hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde være klar over, at der var tale om en fejl.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kundeservice på mail@Supermaling.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 23-01-2025